Ας βάλουμε ένα τέλος στην επιδεικτική αυθάδεια της Kendall Jenner

Η εμπορευματοποίηση μίας προσωπικής ιστορίας με σκοπό το κέρδος, δεν ωφέλησε ποτέ κανέναν. Παρά μόνο την ίδια.

Evan Ross Katz

Ήταν 5 Ιανουαρίου όταν η Kris Jenner έκανε share ένα video της κόρης της, Kendall Jenner, στο Instagram με διάφορα hashtags συμπεριλαμβανομένου του #finallyasolution και #getready. Σημειώνοντας ξεκάθαρα ότι θα πρέπει να αναμένουμε για το νέο tweet της Kendall το βράδυ της τελετής απονομής των Χρυσών Σφαιρών.

Σε αυτό το video, λοιπόν, είδαμε την Kendall Jenner να μας αναφέρει ότι στην ηλικία των 14 δεν είχε την δυνατότητα να προσεγγίσει τόσο κόσμο, ενώ τώρα στα 22 και έχοντας αφήσει όλες τις κακές αναμνήσεις στο παρελθόν μπορεί να μοιραστεί την εμπειρία της με όλο τον κόσμο. Καταλήγοντας με ένα σχεδόν στωικό ύφος ότι όχι απλά μας νιώθει και μας καταλαβαίνει αλλά και ότι μπορεί να μας βοηθήσει!

Βέβαια το όλο μυστήριο λύθηκε το βράδυ της Κυριακής στην 76η τελετή απονομής των Χρυσών Σφαιρών καθώς ανακοινώθηκε επίσημα ότι η Kendall Jenner θα είναι το επίτιμο πρόσωπο για την εταιρεία Proactive. Καλά καταλάβατε, μια γυναίκα που βγάζει το (χρυσοπληρωμένο) ψωμί της από την παρουσίαση καλλυντικών ομορφιάς έγινε το πρόσωπο για μια εταιρεία που αρκετοί την κατηγορούν πως είναι γνωστή για την μεγαλύτερη απάτη στον χώρο της φροντίδας της επιδερμίδας.

Η πλειοψηφία των tweet την κατέκρινε για το γεγονός ότι εμπορευματοποίησε μια προσωπική της ιστορία με μοναδικό σκοπό το κέρδος.

Στο ενός λεπτού video που έδωσε στην δημοσιότητα η Proactive στον λογαριασμό της στο twitter, βλέπουμε την Kendall Jenner να αναφέρεται στο διαδικτυακό bullying που υπέστη πέρυσι στις Χρυσές Σφαίρες και που είχε σχέση με την ακμή που την ταλαιπωρούσε. Και συνέχισε λέγοντας ότι παρόλο τα κακόβολα σχόλια που είδε, υπήρχαν και πάρα πολλά άλλα σχόλια που την υπεράσπιζαν και την έκαναν να νιώσει καλύτερα με τον εαυτό της. Και κατέληξε στο γεγονός ότι πλέον όλα αυτά ανήκουν στο παρελθόν και ότι βρήκε την λύση στην καταπολέμηση της ακμής στα προϊόντα της Proactive και μας συνέστησε να πράξουμε και εμείς το ίδιο.

Βέβαια το μόνο που κατάφερε είναι να μετατρέψει ένα όμορφο κίνημα του παρελθόντος κατά του διαδικτυακού bullying και των «κακών» προτύπων ομορφιάς σε μια τοποθέτηση διαφήμισης προϊόντος και φυσικά να «απολαύσει» την χλεύη και το γιουχάρισμα στο twitter, καθώς η πλειοψηφία των tweet την κατέκρινε για το γεγονός ότι εμπορευματοποίησε μια προσωπική της ιστορία με μοναδικό σκοπό το κέρδος. Μία άποψη που δεν απέχει και πολύ από την πραγματικότητα, από την στιγμή που υπάρχει κι ένα «αμαρτωλό» παρελθόν.

Μα φυσικά στο ότι δεν έχει περάσει και αρκετός καιρός, όταν μέσω της διαφήμισης της Pepsi προσπάθησε να καπηλευτεί το κίνημα του Black Live Matters και να μας αποδείξει για άλλη μια φορά πόσο εκτός πραγματικότητας βρίσκεται αυτή η κοπέλα.