Η απαράμιλλη γοητεία των κλασικών αυτοκινήτων αντιστέκεται ακόμη

Η άγρια ομορφιά τους μαγεύει ακόμη το αγοραστικό κοινό.

Playboy Team

Τα παλιά αμερικάνικα κλασικά αυτοκίνητα όπως το Ford Mustang, το Chevrolet Camaro ή το Dodge Challenger έχουν μια άγρια ομορφιά που σε μαγεύει και ήδη από την δεκαετία του ‘60 είναι αυτοκίνητα που ποτέ δεν έχασαν την διαχρονικότητα τους ή την δημοτικότητα τους.

Τα τελευταία χρόνια οι αμερικάνικες αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να τα κάνουν πιο ελκυστικά στο κοινό δημιουργώντας μοντέλα με πανίσχυρους κινητήρες όπως το Dodge Challenger SRT Demon με κινητήρα 840 ίππων ή το Camaro ZL1 με κινητήρα 650 ίππων. Αλλά το ερώτημα παραμένει, μπορεί πλέον αυτά τα αυτοκίνητα να έχουν μια θέση στο μέλλον στον κόσμο της αυτοκίνησης. Και αυτό το ερώτημα δεν περιορίζεται μόνο στις αμερικάνικες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως είναι η Ford, η Dodge και η Chevy. Όλες οι εταιρείες του κλάδου προσπαθούν να προσαρμόσουν τα αυτοκίνητά τους σύμφωνα με τις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις.

Σύμφωνα με την Rebecca Lindland, αναλυτή της εταιρείας Kelley Blue Book, που είναι μια από τις κορυφαίες εταιρείες στον κλάδο της αυτοκίνησης, παρόλο που θα περίμενε κάποιος ότι τα κλασικά αμερικάνικα αυτοκίνητα δεν θα είναι τόσο ελκυστικά στο αγοραστικό κοινό στο μέλλον, τα νούμερα των πωλήσεων λένε μια άλλη ιστορία.

Τουλάχιστον στην Αμερικάνικη αγορά, το ποσοστό αγοράς κλασικών αμερικάνικων αυτοκινήτων όπως των Challenger, Mustang και Camaro αναμένεται να ανεβεί καθώς παρατηρείται το φαινόμενο οι καταναλωτές να αγοράζουν με βάση το συναίσθημα και παραδοσιακά αυτά τα αυτοκίνητα ήταν στις καρδιές του αμερικάνικου κοινού και ίσως για αυτό οι πωλήσεις π.χ. του Dodge Challenger πάνε τόσο καλά.

Για την ακρίβεια παρόλο που οι πωλήσεις της Dodge έχουν πέσει κατά 16% από το 2008 έως το 2017, οι πωλήσεις του Challenger και του Charger έχουν ανέβει στο 70%. Επίσης οι πωλήσεις του Mustang έχουν ανέβει κατά 14% από τον Ιούνιο του 2017.

Όπως εξηγεί η Lindland, φαίνεται ότι τα αμερικάνικα αυτοκίνητα έχουν κάτι που τα καθιστά αρκετά ελκυστικά στο καταναλωτικό κοινό, ακόμα και αν δεν έχουν όλα τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά που θα τα καθιστούσαν ίσως πιο ελκυστικά. Σύμφωνα με την ίδια αυτή που συνεχίζουν να τα αγοράζουν είναι συνήθως άνθρωποι που λατρεύουν την περιπέτεια και βλέπουν το αυτοκίνητο ως προέκταση του εαυτού τους.

Σε αυτό συμφωνεί και ο Mark Schaller, o Brand Manager της Mustang, ο οποίος αν και δεν μας αποκάλυψε πολλά πράγματα για το μέλλον της Mustang μας τόνισε ότι η εταιρεία προσπαθεί να βρει την χρυσή τομή μεταξύ της τεχνολογικής εξέλιξης αλλά και την ελκυστική όψη και δύναμη που κρύβει μια Mustang. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε ότι «Εξετάζουμε πώς οι άνθρωποι πρόκειται να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία στο Mustang και πώς θα ταιριάζει στη ζωή τους».

Για παράδειγμα το νέο μοντέλο Mustang Bullitt που θα φιγουράρει το 2019 θα έχει μια LCD οθόνη 12 ιντσών με διάφορες ενδείξεις καθώς και ένα σύστημα ελέγχου των τυφλών σημείων του αυτοκινήτου που θα ενημερώνουν τον οδηγό αν υπάρχει κάποιο εμπόδιο σε σημεία που είναι δύσκολα να δει, μια τεχνολογία που είναι παρόμοια με αυτή που θα χρησιμοποιούν στο μέλλον τα αυτοκινούμενα οχήματα.