Πώς να γίνεις πιο δυνατός με τρέξιμο και αερόβια

Και όμως cardio και μυϊκή μάζα αγαπιούνται.

Δημήτρης Μανής

Τι λέει ο γυμναστηριακός «νόμος»: για να αυξήσεις την αυξητική ορμόνη, χρειάζεσαι κιλά. Και όσο μεγαλύτερη είναι η ένταση της προπόνησης, τόσο υψηλότερα τα επίπεδα της ορμόνης και άρα τόσο περισσότερη η μυϊκή σου μάζα. Εντάξει; Εντάξει.

Αυτός όμως είναι μόνο ο ένας δρόμος που μπορείς να ακολουθήσεις για να αυξήσεις τη μυϊκή σου μάζα και να γίνεις πιο δυνατός. Υπάρχει και άλλος: ο αερόβιος. Βάλε ξανά στη ζωή σου το cardio και θα δεις ότι θα ανταμειφθείς με ουκ ολίγα μυϊκά οφέλη.

Το τρέξιμο θα σε κάνει πιο δυνατό

Το διαβάζεις και φαντάζομαι την αντίδρασή σου. Γελάς. Οκ, γέλα, αλλά έχω τα επιχειρήματά μου. Ας πούμε αυτή τη μελέτη του αμερικανικού στρατού, που μεταξύ μας, κάτι περισσότερο θα ξέρει από όλους αυτούς τους «σοφούς» των γυμναστηρίων, σύμφωνα με την οποία η προπόνηση με πολλά κιλά εκτινάσσει μεν τα επίπεδα της αυξητικής ορμόνης στο οργανισμό, η αερόβια άσκηση τα διατηρεί όμως σε σταθερά πολύ υψηλά επίπεδα για περισσότερο καιρό.

via GIPHY

Και το κλειδί είναι ακριβώς αυτό: η διάρκεια.

Επομένως, δεν χρειάζεται αν φοβάσαι ότι ακόμα και αν τρέξεις για να προλάβεις το μετρό, τότε ο οργανισμός θα αρχίσει αμέσως να καταβολίζει και να καταστρέφει τους μυς που με τόσο κόπο έκτισες.

Αν δεν πιστεύεις εμένα, μπορείς να εμπιστευτείς κάποιους τύπους όπως ο Michael Phelps ή ο Floyd Maywhether που έχουν καταφέρει και μπόλικη μυϊκή μάζα να διαθέτουν και να μην παραμελούν την αερόβια προπόνηση.

Playboy_600x100