500 επαναλήψεις που θα ζήλευε και ο πιο hardcore πεζοναύτης

Δεν υπάρχει δικαιολογία. Μπορείς να τις κάνεις όπου κι αν βρίσκεσαι.

Μαρίνος Φύσσας

Κάποτε υπήρχε μία υπέροχη και τόσο όμορφη δικαιολογία για να μην γυμναστούμε. Ήταν αυτό το ευφυέστατο «δεν έχω χρόνο να πηγαίνω στο γυμναστήριο» και κάπου εκεί τελείωναν όλα, απολαμβάνοντας την ζεστασιά του καναπέ και την -πάντα δελεαστική- παρέα μίας πίτσας. Αλλά πλέον αυτά είναι παρελθόν. Ο personal trainer, Aldo Kane, ο οποίος στο παρελθόν αποτέλεσε γυμναστή των πεζοναυτών των ΗΠΑ και ύστερα έγινε ευρέως γνωστός μέσω της συμμετοχής του σε τηλεοπτικές εκπομπές, έβαλε τέλος στον παραπάνω μύθο.

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#tbt to @menshealthuk shoot. How to stay fit when always on the move. Photo @tomwatkinsphoto . . . . .#VerticalPlanet #fitness #fit #functionalfitness #fitnessmotivation #filming #menshealth #iamatraveler

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Aldo Kane (@aldokane) στις

Αποκάλυψε ένα απλό πρόγραμμα γυμναστικής, το οποίο θα μπορείς να το εξασκήσεις στο σπίτι σου, στο πάρκο, στο ξενοδοχείο ή όπου κι αν βρίσκεσαι καθώς δεν χρειάζεται κανένα όργανο για να το επιτυχείς. Όσο απλό κι αν ακούγεται, αυτές οι 500 επαναλήψεις (!) είναι βγαλμένες από την Κόλαση αλλά στο τέλος της ημέρας υπόσχονται να στείλουν τον μεταβολισμό σου στα κόκκινα και να κάνουν το σώμα σου να καίει λίπος ασταμάτητα.

1)Push ups (5 σετ των 20 επαναλήψεων)

via GIPHY

2) Κοιλιακοί με τα πόδια ψηλά (5 σετ των 20 επαναλήψεων)

via GIPHY

3) Squat (5 σετ των 20 επαναλήψεων)

via GIPHY

4) Τρικέφαλα (5 σετ των 20 επαναλήψεων)

5) Burpee (5 σετ των 20 επαναλήψεων)

via GIPHY

Όπως καταλαβαίνεις δεν υπάρχει δικαιολογία. Ο χρόνος ξεκούρασης ανάμεσα στα σετ πρέπει να είναι όσο το δυνατόν συντομότερος ενώ σε περίπτωση που θέλεις να κάψεις ακόμη περισσότερο λίπος,  τότε θα πρέπει να αυξήσεις την ένταση. Κανείς δεν υποσχέθηκε ότι θα είναι εύκολο. Ούτε απλό. Αλλά ο Aldo Kane δείχνει τον δρόμο. Κι εσύ οφείλεις να τον ακολουθήσεις.