4 -αδικημένες- ασκήσεις για ατσάλινα δικέφαλα

Για να κοιτάζεσαι με περηφάνια στον καθρέφτη!

Βαγγέλης Σγουρίδης

Είναι το μέρος του σώματός μας που για κάποιον ανεξήγητο λόγο θέλουμε να δουλεύουμε πρώτο απ’ όλα τα υπόλοιπα. Τα σμιλευμένα καλογυμνασμένα δικέφαλα είναι πρωταρχικός στόχος για όλους τους άνδρες και υπάρχουν ασκήσεις που υπόσχονται να σου χαρίσουν αυτό που τόσο έχεις ανάγκη σε χρόνο dt. Μάλιστα, συγκεντρώσαμε 4 ασκήσεις, που αν τις δουλέψεις μεθοδευμένα τότε τα αποτελέσματα θα είναι εκρηκτικά. Μην χρονοτριβούμε. Πάρε αλτήρα και σημείωνε.

1) Επαναλήψεις στον πάγκο

Θα χρειαστείς έναν πάγκο σε επικλινή θέση και αλτήρες σε κάθε χέρι. Φτάσε την κίνηση μέχρι τους ώμους και επέστρεψε αργά στην αρχική θέση.

2) Μονόζυγο αυτός ο άγνωστος

Δεν το πλησιάζεις. Το φοβάσαι. Αλλά ήρθε η ώρα να το αντιμετωπίσεις. Το μονόζυγο είναι εκεί και σε περιμένει να σου φτιάξει τα δικέφαλα των ονείρων σου. Ωστόσο χρειάζεται υπομονή και τα αποτελέσματα θα έρθουν.

3) Κωπηλατική στην μπάρα

Το μόνο που θα χρειαστείς είναι μία μπάρα. Και καλή διάθεση. Τα πράγματα είναι εύκολα. Σφίγγες κοιλιακούς και δουλεύεις τα χεράκια σου. Σου φαίνεται απλό; Κάνε 3 επαναλήψεις των 15 σετ και τα ξαναλέμε στο τέλος.

4) Κωπηλατική σε όρθια στάση

Πάλι μπάρα αλλά διαφορετικό concept. Σε όρθια στάση, λυγίζεις πόδια και πιάνεις το ένα άκρος της μπάρας τοποθετώντας κιλά. Μην βιαστείς να φορτώσεις κιλά. Απλά τα ανεβάζεις σε κάθε set και άσε τα δικέφαλα να κάνουν αυτό που ξέρουν καλύτερα.