Δεκέμβριος (Τεύχος 225)
Community
wootafak
crazy58
juampy
ktsap66
boy75
Jumpertime
proestakis
s0bak0v0d
chtsip
CHRIS FOUNTIS
Nikosng
FUNEC
ANGEL9999
Horsepower
wapaul
Στάθης
mariossima
enzo21
STELIO64
thomas59
aris1971
kritonxan
Σύνολο μελών: 5765 | Εγγραφή
Sex up your life
Bookmark and Share
21/11/2011
Malina Rojel

Τελικά ο πλανήτης Γη δεν κινδυνεύει μόνο από έλλειψη νερού, αλλά και από έλλειψη σεξ. Μήπως να έκανες κάτι για να κρατήσεις ζωντανό και υγρό το μύθο του Greek Lover;

ΤΑ ΚΑΚΑ ΜΑΝΤΑΤΑ
Η έρευνα που έγινε πρόσφατα για λογαριασμό του τηλεοπτικού καναλιού NBC το έδειξε ξεκάθαρα: η μηχανή των αντρών θέλει λάδωμα. Στην ερώτηση «Πότε ήταν η τελευταία φορά που κάνατε σεξ;» το 30% των συμμετεχόντων απάντησε «Πριν από κάτι μήνες». Μη βιαστείς να σκεφτείς ότι πιάσαμε πάτο, έχει κι άλλο. Το 22% δεν έχει δει κατά πού πέφτει η είσοδος (στον κόλπο) «εδώ και ένα χρόνο», ενώ το 24% δε θυμάται καν αν ήταν πέρυσι ή πρόπερσι! Με ένα μικρό υπολογισμό, συνειδητοποιείς ότι μόλις το 24% μπορεί ακόμα να καμαρώνει ότι κάνει σεξ σε πιο φυσιολογικούς ρυθμούς, όπερ σημαίνει σίγουρα μέσα στο μήνα (πού φτάσαμε...). Και μπορεί από τους Αμερικανούς να σε χωρίζει ένας ωκεανός ολόκληρος, σε ενώνουν όμως πολύ περισσότερα (κρίση, κούραση, κακή διατροφή, τσιγάρα, ποτά, ξενύχτια) . Γι’ αυτό, φίλε μου, μη βιαστείς να γυρίσεις την πλάτη σε 41 εκατομμύρια ανικανοποίητων Αμερικανών. Μοιραία θα έρθει και η σειρά σου...


ΑΣΕ ΠΙΣΩ Ο,ΤΙ ΣΕ ΧΑΛΑΕΙ
Το πρώτο βήμα για να αντιμετωπίσεις ένα πρόβλημα είναι να το εντοπίσεις. Αν, λοιπόν, κάνοντας ένα μίνι απολογισμό καταλήγεις σε συμπεράσματα όπως: α) «Η ζωή μου έχει λιγότερα πλάνα κι από ταινία του Αγγελόπουλου», β) «Προτιμώ να παίζω Pro από το να κάνω σεξ», τότε η ώρα της αλλαγής έχει σημάνει και δεν παίρνει αναβολή. Κάθε αλλαγή, όμως, φέρνει ανακατατάξεις και απομακρύνσεις. Προτεραιότητα είναι να απωθήσεις πρόσωπα, πράγματα και καταστάσεις που σε κρατάνε πίσω και δε σε αφήνουν να απελευθερωθείς. Ένα κι ένα κάνουν δύο: Έχεις ξεμείνει σε μια σχέση που δε σε καλύπτει και την κρατάς ούτε κι εσύ ξέρεις γιατί; Λήξ’ το. Είσαι χωρισμένος και αμετανόητα κολλημένος; Τράβα μπρος. Έχεις περισσότερα ταμπού στο σεξ απ’ ό,τι παπούτσια στην ντουλάπα; Σπάσ’ τα (δεν είναι καιρός για σπατάλες...). Η γκόμενά σου σε καταπιέζει; Κούνα μαντίλι. Αναλογίσου τι ακριβώς θέλεις από τη ζωή σου και βάλε ένα στόχο. Αν δεν τα καταφέρνεις μόνος, πάρε τη βοήθεια του κοινού. Κι αν με τους φίλους δε γίνεται δουλειά, ζήτα τις συμβουλές ενός ειδικού (πρέπει να δουλέψουν και οι αγαπητοί ψυχολόγοι).

XAΛΑΡΩΣΕ ΚΙ ΑΠΟΛΑΥΣΕ ΤΟ
Για να μπει ένας άντρας στην ψυχοσωματική κατάσταση «γ**** και δέρνω», πρέπει να έχει (καλή) ψυχολογία. Δεν είναι καθόλου τυχαίο που ακόμα και το βιάγκρα απαιτεί εγκεφαλική διέγερση για να κάνει τη δουλειά του. Για να επαναφέρεις το σώμα και το πνεύμα σου σε απογειωτικά επίπεδα, πρέπει πρώτα απ’ όλα να χαλαρώσεις. Κατάθλιψη, νεύρα, άγχος και μηχανή ντούρασελ δε συνδυάζονται. Κι αν βιαστείς να ισχυριστείς ότι ο τρόπος ζωής σου δε σου επιτρέπει να πάρεις τις απαραίτητες ανάσες, η απάντηση είναι πως για όλα απαιτείται θέληση και θυσίες. Ερέθισε το μυαλό και το σώμα σου αναζητώντας τρόπους και καταστάσεις που σου φτιάχνουν το κέφι (και χωρίς drugs). Βγες έξω, κάνε γνωριμίες, δοκίμασε νέες εμπειρίες, προσπάθησε να κάνεις επιλογές που συνδυάζουν την ποιότητα με την ποσότητα και πειραματίσου με το ερωτικό προφίλ σου. Αν, για παράδειγμα, παραείσαι ντροπαλός και μαλακός με τις γυναίκες, τόλμησε να γίνεις πιο αποφασιστικός. Αν είσαι τέρμα μπρουτάλ, try a little romance. Διασκέδασέ το όσο μπορείς. Γιατί αν το σεξ και όσα προηγούνται ή ακολουθούν δεν είναι απόλαυση, τότε τι είναι;

ΓΥΜΝΑΣΟΥ
Η σωματική άσκηση δεν είναι μόνο το κλειδί για καλή υγεία. Συγχρόνως βελτιώνει τις επιδόσεις στη σεξουαλική δραστηριότητα και γίνεται ο πιο πιστός σύμμαχος στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησης. Συγκεκριμένα, κατά την αερόβια δραστηριότητα (κολύμπι, τρέξιμο, ποδήλατο) ο εγκέφαλος απελευθερώνει ενδορφίνες, οι οποίες «ντοπάρουν» την τεστοστερόνη και κατά συνέπεια αναπτερώνουν τη λίμπιντο. Από την άλλη, οι ασκήσεις με βάρη και αντιστάσεις αυξάνουν την ερωτική διάθεση. Όπως επισημαίνουν και οι επιστήμονες, η σεξουαλική δραστηριότητα είναι μια εμπειρία για ολόκληρο το σώμα και γι’ αυτό είναι σημαντικό να κρατάς τους μυς, τα αιμοφόρα αγγεία και το νευρικό σύστημα σε καλή κατάσταση. Άλλωστε η ευκινησία και η αντοχή είναι προτερήματα όχι μόνο ενός αθλητή, αλλά και του καλού εραστή (το μέγεθος δεν είναι πανάκεια). Τριάντα λεπτά άσκησης τρεις φορές την εβδομάδα εγγυώνται καλύτερη στύση ακόμα και μετά τα πενήντα. Κι αν έχεις την εντύπωση πως πρέπει να εστιάσεις στους μυς μόνο των χεριών και των ποδιών, να υπενθυμίσουμε πως και το αντρικό μόριο, για την ακρίβεια ο ηβοκοκκυγικός μυς που το διαπερνά, έχει ανάγκη από εκγύμναση. Και όλα αυτά χάρη στο δρ. Άρνολντ Κέγκελ και τις ασκήσεις που πρότεινε (στο πλαίσιο μιας έρευνας για την καταπολέμηση της ακράτειας) με στόχο την ενδυνάμωση της στύσης, τον έλεγχο του οργασμού και την αντιμετώπιση της πρόωρης εκσπερμάτωσης. Κάνοντας 10-20 πιέσεις συστολής του συγκεκριμένου μυ (σαν να προσπαθείς να καθυστερήσεις την ούρηση) για 5’’ ανά μία ώρα για δέκα ώρες, επί ένα μήνα, θα έχεις «αισθητά» αποτελέσματα.

Αν η ερωτική σου ζωή έχει λιγότερα πλάνα κι από ταινία του Αγγελόπουλου, ήρθε η ώρα να αλλάξεις «κανάλι».

ΦΑΕ ΣΩΣΤΑ
Παραδέξου το: όσο κι αν του παίξεις, αν το «αρκούδι» είναι νηστικό ή έχει κατεβάσει τον αγλέουρα, δύσκολα θα σηκωθεί να χορέψει. Στη διατροφή ισχύει το «μέτρον άριστον» και ναι, αν θες να ανέβεις στα ουράνια, χρειάζεσαι ενέργεια. Από την άλλη, το ωραίο σώμα είναι πόλος έλξης. Τέρμα, λοιπόν, οι μαραθώνιοι βραδινής πιτσοφαγίας και τα οργιώδη πάρτι τριγλυκεριδίων, που ρίχνουν οτιδήποτε βρίσκεται από την κοιλιά και κάτω σε χειμερία νάρκη. Όπως απέδειξε έρευνα του αμερικανικού πανεπιστημίου στο Ντιουκ, η απώλεια βάρους, έστω και ενός κιλού, αυξάνει τον ενθουσιασμό στο κρεβάτι, αφού τονώνει την αυτοπεποίθηση. Από την άλλη, και το λίγο λίπος είναι απαγορευτικό, καθώς μία από τις χρησιμότητες της χοληστερόλης που περιέχει είναι να μεταβολίζεται στο συκώτι και να παράγει ορμόνες, με πρώτη και καλύτερη την τεστοστερόνη. Η λύση, λοιπόν, είναι η υγιεινή διατροφή και όχι η αυστηρή δίαιτα. Φρόντισε το διαιτολόγιό σου να στηρίζεται σε τροφές που ωφελούν την καρδιά (ευτυχώς είναι ίδιες μ’ εκείνες που κάνουν καλό στη λίμπιντο), όπως είναι το ελαιόλαδο, οι τροφές που περιέχουν ωμέγα 3 λιπαρά οξέα (σολομός, σαρδέλες), τα πράσινα λαχανικά, τα άπαχα γαλακτοκομικά, οι ξηροί καρποί, τα δημητριακά, το σκόρδο και το κρεμμύδι.

ΣΒΗΣΕ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ
Και σαν να μην έφταναν όλα τ’ άλλα, επιβεβαιώθηκε ότι, εκτός από τα υπόλοιπα μύρια όσα τεχνολογικά επιτεύγματα που καταρράκωσαν την αντρική λίμπιντο (τηλεόραση, PlayStation, υπολογιστής κ.λπ.), η υπερέκθεση των αρσενικών στο πορνό μέσω του Διαδικτύου την τελευταία δεκαετία αύξησε τον αριθμό των ανικανοποίητων γυναικών. Κατά τους ερευνητές, το youporn.com και οι ανάλογες «ροζ» ιστοσελίδες έχουν αποκτήσει πια ρόλο σεξουαλικού υποκατάστατου, με όλο και περισσότερους ενήλικους άντρες να προτιμούν να αυνανίζονται μπροστά σε μια οθόνη, χάνοντας παράλληλα το ενδιαφέρον τους για πραγματική ερωτική δραστηριότητα. Αν κάτι από τα παραπάνω σε αφορά άμεσα, ήρθε η ώρα να πατήσεις το «off» για να μη μείνεις με το «κουμπί» στο χέρι. Καλή η τσόντα σαν ορεκτικό, αλλά δεν είναι και για χόρταση.

ΟΡΓΑΝΩΣΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ
Κάποτε το πόρισμα «Οι εργαζόμενοι ανήκουν στην πιο σεξουαλικά ενεργή κοινωνική κατηγορία» ακουγόταν πειστικό. Από τότε όμως που η υπερεργασία έγινε ρουτίνα και τα ωράρια ξεχείλωσαν (εκτός αν είσαι ένας από τους 750.000 «τυχερούς» εγγεγραμμένους του ΟΑΕΔ με τον απεριόριστο ελεύθερο χρόνο), τέτοιου είδους συμπεράσματα μοιάζουν με ανέκδοτο. Για πολλούς εκεί έξω το καθημερινό «πήδημα» στη δουλειά εξαντλεί τα αποθέματα για οποιαδήποτε πραγματική ερωτική συνεύρεση μετά το γραφείο. Ωστόσο, η ανθρωπολόγος Έλεν Φίσερ έχει άλλη άποψη, ευτυχώς πολύ συμφέρουσα: τα άτομα με τις πιο συχνές ερωτικές επαφές είναι και τα πιο επιτυχημένα στη δουλειά τους. Το σεξ σε κάνει το σούπερ σταρ του γραφείου, αφού αναζωογονεί το πνεύμα και απομακρύνει το στρες (καθαρό μυαλό), βελτιώνει τον ύπνο (ξεκούραστο μυαλό) αλλά και τη διάθεση απελευθερώνοντας ενδορφίνες στον εγκέφαλο (λιγότεροι τσακωμοί) και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα (λιγότερες άδειες ασθενείας, άρα μεγαλύτερη συνέπεια στην εργασία).

ΣΗΚΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ
Είναι τουλάχιστον αναχρονιστικό να θεωρείς πως το στρώμα του κρεβατιού είναι το μοναδικό sex location που υπάρχει μέσα στο σπίτι. Περιόρισε τη μοναδικότητά του ως προς την ποιότητα του ύπνου που σου προσφέρει και ενεργοποίησε τη φαντασία σου ώστε να εντοπίσεις όλες τις ερωτικές παγίδες που υπάρχουν μέσα στο χώρο και μπορούν να καλύψουν κάθε διάθεση και γούστο: σταθερά (στον πάγκο της κουζίνας, πάνω στο τραπέζι, στο νεροχύτη), με δόνηση (πάνω στο πλυντήριο ρούχων), με θέα (μπροστά από τον καθρέφτη), στα πολύ γρήγορα (στις σκάλες), παράνομα (στο μπαλκόνι, στην ταράτσα), άνετα (στον καναπέ). 

Έχει αποδειχτεί ότι όσοι κάνουν συχνά σεξ γίνονται καλύτεροι στη δουλειά τους.

Sitemap    Top Εγγραφή| Είσοδος Playboy Worldwide