Δεκέμβριος (Τεύχος 225)
Community
wootafak
crazy58
juampy
ktsap66
boy75
Jumpertime
proestakis
s0bak0v0d
chtsip
CHRIS FOUNTIS
Nikosng
FUNEC
ANGEL9999
Horsepower
wapaul
Στάθης
mariossima
enzo21
STELIO64
thomas59
aris1971
kritonxan
Σύνολο μελών: 5765 | Εγγραφή
24 ΩΡΕΣ ΣΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ
Bookmark and Share
09/12/2010
Jennifer Vaughn

Κι όμως, μπορείς να κρατήσεις το μυαλό σου στην τσίτα ολόκληρη τη μέρα. Μπες στο πρόγραμμα

07:30
Απαιτείται σιδερένια θέληση για να σηκωθείς το πρωί και να αρχίσεις τις σπουδαίες σκέψεις. Ελάχιστοι τη διαθέτουν, αλλά αυτός δεν είναι λόγος για να «σέρνεσαι» μέχρι το μεσημέρι. Για να απομακρύνεις από τον εγκέφαλο τη μελατονίνη (ορμόνη που βάζει το μυαλό για ύπνο), άνοιξε τα παντζούρια να μπει λίγο φως και κάνε ένα ντουζάκι.

08:00
Η Σουηδία δικαιούται να καυχιέται πως είναι η χώρα με τα περισσότερα βραβεία Νόμπελ. Το τυπικό πρωινό των κατοίκων της περιλαμβάνει κρύο χοιρινό κρέας, αβγά και μούρα – φουλ της πρωτεΐνης, δηλαδή. Ωστόσο, αν δεν έχεις δώσει δείγματα σπουδαίου ταλέντου (ή πολύ σπουδαίων δημοσίων σχέσεων), το μόνο Νόμπελ που θα χτυπήσεις θα είναι χοληστερίνης.

08:30
Η ομιλία λογίζεται ως άριστη για την «εκγύμναση» του εγκεφάλου. Μιας και μέχρι να πιεις τον καφέ σου δεν έχεις όρεξη να μιλήσεις σε άνθρωπο, μπορείς κάλλιστα να μιλάς μόνος σου. Ένας τρόπος είναι να μετράς μέχρι το 99 με παράγωγα του τρία, ένας άλλος να συζητάς τα προβλήματά σου ή το πρόγραμμα της ημέρας με τον εαυτό σου. Στα ψυχιατρεία το κάνουν συνέχεια.

13:00

Μεσημεριανό. Και πάλι πρωτεΐνη κι άγιος ο Θεός. Απόφυγε τα ζυμαρικά και το ψωμί και προτίμησε λιπαρά ψάρια, που είναι πλούσια σε ω-3 λιπαρά οξέα. Εξίσου σημαντικό είναι να απομακρυνθείς από τυχόν συναδέλφους που σου τα σπάνε – τα αρνητικά συναισθήματα εμποδίζουν τη συγκέντρωση.

14:00
Το τρίωρο μία με τέσσερις είναι η μαύρη τρύπα του βιορυθμού και ο οργανισμός θέλει μονάχα να κοιμηθεί. Τι πρέπει να κάνεις; Αυτό ακριβώς! Μια 90λεπτη σιέστα θα σε βοηθήσει να ξεπεράσεις το σκόπελο, ενισχύοντας και την ικανότητά σου να διεκπεραιώσεις πρωινές εκκρεμότητες. Αν το εργασιακό σου περιβάλλον δεν ενδείκνυται για υπνάκους, φάε λίγη μαύρη σοκολάτα.

19:00

Μετά το άκυρο που τους έριχνες ολόκληρη την ημέρα, ήρθε επιτέλους η ώρα να καταβροχθίσεις υδατάνθρακες. Μακαρόνια, ψωμί, γλυκά και άλλα τέτοια υπέροχα. Εκτός από το ότι ικανοποιούν την πείνα, αυξάνουν την παραγωγή σεροτονίνης και χαλαρώνουν την εγκεφαλική δραστηριότητα.

23:00
Έχουμε βαρεθεί να το γράφουμε: σεξ, σεξ, σεξ!
Η παραγόμενη κατά τη διάρκεια της ερωτικής πράξης οξυτοκίνη προμοτάρει την ικανότητα για λήψη κρίσιμων αποφάσεων και η μεταοργασμική σεροτονίνη κάνει θαύματα υπέρ της δημιουργικής σκέψης. Το τελευταίο, σε περίπτωση που θέλεις να κυνηγήσεις το Νόμπελ που λέγαμε πριν...

03:00
Αν κοιμάσαι, έχει καλώς. Αν δεν κοιμάσαι, έχεις πρόβλημα. Μια άυπνη νύχτα ρίχνει το IQ κατά δύο μονάδες. Μια εβδομάδα κακού ή λίγου ύπνου θα βυθίσει το IQ 15 ολόκληρους πόντους. Τι σημαίνει αυτό; Αν λάβουμε υπόψη πως το μέσο IQ είναι 100, η πτώση στο 85 είναι μερικώς καταστροφική. Σε κανονικό γυμνάσιο, π.χ., δύσκολα θα σε έπαιρναν.

Sitemap    Top Εγγραφή| Είσοδος Playboy Worldwide