Δεκέμβριος (Τεύχος 225)
Community
wootafak
crazy58
juampy
ktsap66
boy75
Jumpertime
proestakis
s0bak0v0d
chtsip
CHRIS FOUNTIS
Nikosng
FUNEC
ANGEL9999
Horsepower
wapaul
Στάθης
mariossima
enzo21
STELIO64
thomas59
aris1971
kritonxan
Σύνολο μελών: 5765 | Εγγραφή
Δικαιολογίες τέλος
Bookmark and Share
23/11/2011
Heather Jo Hughes

Ναι, ναι... η ζωή είναι δύσκολη, η δουλειά αγχωτική και η τσέπη σου έχει γνωρίσει και καλύτερες μέρες. Κανένα, όμως από τα παραπάνω δεν είναι λόγος για να βάζεις κιλά.

• Η δικαιολογία
«Είμαι πολύ απασχολημένος και δε μου μένει χρόνος για μαγείρεμα, οπότε παραγγέλνω απέξω».

Η κατάρριψη της
Το γρήγορο φαγητό δεν είναι απαραίτητα και ανθυγιεινό. Το να πετάξεις ένα στήθος κοτόπουλου στο γκριλ και να βράσεις και λίγα λαχανικά στον ατμό σημαίνει πως θα φας στον ίδιο χρόνο που θα έκανε να έρθει το ντελίβερι, πιο υγιεινά από αυτό που θα σου έφερνε και σίγουρα πιο οικονομικά.

• Η δικαιολογία 
«Στη δουλειά μού πίνουν το αίμα και χρειάζομαι κάτι λιπαρό ή γλυκό για να νιώσω καλύτερα».

Η κατάρριψη της
Σύμφωνα με το Πανεπιστήμιο του Μιζούρι, αυτό που πραγματικά έχεις ανάγκη είναι ένα σνακ πλούσιο σε υδατάνθρακες. Τέτοια γεύματα αυξάνουν την έκκριση σεροτονίνης, της ορμόνης που βοηθά τον ανθρώπινο οργανισμό να χαλαρώσει. Καπάκι πέρνα και μια βόλτα από το γυμναστήριο – η έντονη άσκηση αποδεδειγμένα μειώνει τα επίπεδα του στρες.

• Η δικαιολογία 
«Είμαι αδύναμος χαρακτήρας και δυσκολεύομαι να αντισταθώ στη θέα των τροφίμων στο σούπερ μάρκετ».

Η κατάρριψη της
Αν αδυνατείς να αντισταθείς στον πειρασμό, μην μπαίνεις καθόλου σε αυτόν. Απόφευγε, λοιπόν, να γεμίζεις το ψυγείο με παχυντικά προϊόντα. Δεν υπάρχει, βέβαια, λόγος να πάθεις σύνδρομο στέρησης. Αν σου αρέσει η πίτσα, φτιάξε μία με λεπτή, ολικής αλέσεως ζύμη, αντικατάστησε τα αλλαντικά με μανιτάρια, ελιές, κρεμμύδια και το τυρί με ρέγουλο.

• Η δικαιολογία 
«Είναι πέντε το απόγευμα, έχω φάει, αλλά αισθάνομαι πτώμα και σκοτώνω για λίγη σοκολάτα».

Η κατάρριψη της
Aρχικά θα σε ανεβάσει η έκρηξη ζάχαρης στον οργανισμό, ωστόσο σύντομα θα αισθάνεσαι χειρότερα από πριν. Επένδυσε στην πρωτεΐνη που περιέχεται, π.χ, σε μια χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς. Θα καλύψουν επαρκώς τη λιγούρα και θα σε γεμίσουν με βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία.

• Η δικαιολογία
«Τρώω συχνά σε εστιατόρια και δεν ελέγχω την παρασκευή του φαγητού μου».

Η κατάρριψη της
Εν μέρει αυτό είναι σωστό, αν και πάντα μπορείς να ρυθμίσεις ορισμένες παραμέτρους του φαγητού (με πρώτη το αλάτι), όπως επίσης κανείς δε σε υποχρεώνει να παραγγείλεις το πιο παχυντικό πιάτο του καταλόγου. Δώσε προτεραιότητα στο λευκό κρέας ή στο ψάρι, ενώ ανάμεσα σε μία σάλτσα ντομάτας και σε μία με βάση την κρέμα γάλακτος, πόνταρε στο... κόκκινο.

• Η δικαιολογία 
«Αφενός έχω προπληρώσει all inclusive και αφετέρου είμαι σε διακοπές!».

Η κατάρριψη της
Κανένα νομοθετικό πλαίσιο δεν ορίζει τις διακοπές ως ένα γαϊτανάκι από μεθύσια και λουκούλλεια γεύματα. Προσπάθησε καλύτερα να τις δεις σαν ευκαιρία για να καταναλώσεις πολλά λαχανικά, φρούτα, φρέσκα ψάρια και φυσικούς χυμούς. Με τόση, βέβαια, αυτοσυγκράτηση, ποιος νοιάζεται για τα κιλά; Στον παράδεισο θα πας, αγόρι μου...
 

Sitemap    Top Εγγραφή| Είσοδος Playboy Worldwide