Δεκέμβριος (Τεύχος 225)
Community
wootafak
crazy58
juampy
ktsap66
boy75
Jumpertime
proestakis
s0bak0v0d
chtsip
CHRIS FOUNTIS
Nikosng
FUNEC
ANGEL9999
Horsepower
wapaul
Στάθης
mariossima
enzo21
STELIO64
thomas59
aris1971
kritonxan
Σύνολο μελών: 5765 | Εγγραφή
7 Τροφές που αδυνατίζουν ευχάριστα
Bookmark and Share
16/11/2011
Christine Smith

Ο χειμώνας είναι η εποχή κατά την οποία οι άνθρωποι καταναλώνουν μεγαλύτερες ποσότητες τροφής. Η ανάγκη του οργανισμού να αντεπεξέλθει στις δύσκολες καιρικές συνθήκες οδηγεί σε αυξημένη κατανάλωση τροφών, πλούσιων σε λιπαρά, με αποτέλεσμα τη θερμιδική επιβάρυνση και τον αντίκτυπο που αυτή έχει στη σιλουέτα. Ωστόσο, υπάρχουν συγκεκριμένες τροφές, οι οποίες, παρόλο που δεν είναι όλες χαμηλές σε θερμίδες, έχουν την ιδιότητα να ενεργοποιούν τον οργανισμό ώστε να κάψει λίπος.

RED HOT CHILI PEPPERS
Όπως έδειξε μια έρευνα που παρουσιάστηκε στο συνέδριο Πειραματικής Βιολογίας στο Αναχάιμ της Καλιφόρνιας, η καψαϊκίνη, η ουσία που προσδίδει στις κόκκινες πιπεριές την αψάδα τους, μπορεί να βοηθήσει κάποιον να κάψει επιπροσθέτως πάνω από 100 θερμίδες την ημέρα. Οι επιστήμονες υποψιάζονται πως αυτό οφείλεται στην επίδραση της καψαϊκίνης στους νευρικούς υποδοχείς που στέλνουν μηνύματα «καύσης λίπους» στον εγκέφαλο.

GREEN DREAM
Τρία φλιτζάνια πράσινο τσάι καθημερινά πυροδοτούν το μεταβολισμό ώστε να κάψει 30 θερμίδες επιπλέον την ημέρα, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στην έγκριτη εφημερίδα Medicine & Science In Sports & Exercise. Οι επιστήμονες το αποδίδουν στην ισχυρή αντιοξειδωτική ουσία επιγαλλοκατεχίνη του πράσινου τσαγιού, γνωστή και ως «EGCG», που έχει και αντικαρκινική δράση.


MANITAΡΙΑ
Η περιεκτικότητά τους σε χαλκό και παντοθενικό οξύ εκτοξεύει το μεταβολισμό. Επίσης, το ποτάσιο που περιέχουν –ειδικά τα μανιτάρια της ποικιλίας πορτομπέλο– διευκολύνει την απόρριψη της περιττής ποσότητας νατρίου, αιτία της κατακράτησης υγρών, που ανάμεσα στα άλλα δημιουργεί «κοιλιές».

ΣΤΑΣΟΥ ΜΥΓΔΑΛΑ
Τα αμύγδαλα, εκτός από την υψηλή διατροφική αξία, έχουν και λιποδιαλυτικές ιδιότητες. Μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στην International Journal Of Obesity έδειξε πως όσοι από τους συμμετέχοντες έκαναν δίαιτα και κατανάλωναν καθημερινά 12 αμύγδαλα μείωσαν κατά 18% το βάρος και τη σωματική τους μάζα, σε αντίθεση με όσους δε συμπεριλάμβαναν αμύγδαλα στη δίαιτά τους και το μείωσαν κατά 11%.

COFFEE PLEASE
Η καφεΐνη που εμπεριέχεται σε μια κούπα σκέτο καφέ αυξάνει το μεταβολισμό κατά 15%, κάτι που μεταφράζεται σε 15-25 θερμίδες παραπάνω κατά μέσο όρο, ισχυρίζεται ο Πολ Αρτσιέρο, καθηγητής εργοφυσιολογίας στο Skidmore College. Οι ερευνητές όμως δεν έχουν διαπιστώσει αν η αυξημένη κατανάλωση καφέ πολλαπλασιάζει αντίστοιχα και τα οφέλη.

ΑΒΓΑΤΙΣΜΑ
Τα αμινοξέα που υπάρχουν στο ασπράδι του αβγού βοηθούν στο χτίσιμο δυνατών μυών, που με τη σειρά τους δίνουν ώθηση στο μεταβολισμό. Είναι σημαντικό η κατανάλωση να γίνεται το πρωί, καθώς μια έρευνα του Πανεπιστημίου της Αλαμπάμα έδειξε πως ένα πλούσιο σε λιπαρά πρωινό βοηθάει τον οργανισμό να κάψει περισσότερο λίπος παρά κάποιο που είναι πλούσιο σε υδατάνθρακες.

ΝΑ ΒΑΛΩ;
Σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στην The American Journal Of Clinical Nutrition, όσοι από τους συμμετέχοντες έτρωγαν καθημερινά 30 γραμμ. τυρί με όλα του τα λιπαρά πήραν στο χρόνο λιγότερο βάρος από αυτούς που έτρωγαν την ίδια ποσότητα τυριού με χαμηλά λιπαρά. Η καλύτερη επιλογή, λοιπόν, είναι τα τυριά που από τη φύση τους έχουν λίγα λιπαρά, όπως το ανθότυρο, που στην ποσότητα που προαναφέραμε επιβαρύνει μόνο με 50 περίπου θερμίδες και 4 γραμμ. λίπους. 

Sitemap    Top Εγγραφή| Είσοδος Playboy Worldwide