Δεκέμβριος (Τεύχος 225)
Community
wootafak
crazy58
juampy
ktsap66
boy75
Jumpertime
proestakis
s0bak0v0d
chtsip
CHRIS FOUNTIS
Nikosng
FUNEC
ANGEL9999
Horsepower
wapaul
Στάθης
mariossima
enzo21
STELIO64
thomas59
aris1971
kritonxan
Σύνολο μελών: 5765 | Εγγραφή
Έτσι το πήρε ο Φέτελ! Part I (vids)
Bookmark and Share
17/11/2010
F1

Δεν ξέρω αν ο Σεμπαστιάν Φέτελ θα είναι ο νέος Μίκαελ Σουμάχερ. Οι συγκρίσεις μάλλον είναι πρόωρες για έναν 23χρονο που κατέκτησε τον πρώτο του τίτλο, τη στιγμή που ο συμπατριώτης του «Σούμι» έχει 7 στο παλμαρέ του. Ας δούμε τι θα κάνει και του χρόνου και τότε θα μπορούμε να πούμε αν πράγματι βαδίζει στα χνάρια του. Προς το παρόν μένουμε στο σήμερα. Δύο ημέρες μετά το φινάλε του πρωταθλήματος, επιχειρούμε μια ανάλυση αγώνα – αγώνα, για το πώς έφθασε στον πολυπόθητο τίτλο, ως αουτσάιντερ, με πρώτο φαβορί τον Αλόνσο και δεύτερο τον Γουέμπερ.

Μπαχρέιν: Έμεινε από μπουζί

Ο Σεμπαστιάν Φέτελ, ο περσινός φιναλίστ του πρωταθλήματος, ήταν ο μεγαλύτερος άτυχος του πρώτου αγώνα της χρονιάς. Ο Γερμανός εκκίνησε από την πολ ποζίσιον αλλά…«Όλα πήγαιναν θετικά μέχρι που έγινε η ζημιά. Περίπου 15-20 γύρους πριν το φινάλε έχασα ισχύ. Δεν ήξερα τι ήταν», ανέφερε ο πιλότος της Red Bull ο οποίος περιορίστηκε στην 4η θέση.

Αυστραλία: «Μου έσπασαν τα…»


Η βροχή έπαιξε το ρόλο της στη χώρα των καγκουρό. Και σε τέτοιες περιπτώσεις η στρατηγική και το ρίσκο συμβάλλουν στην επίτευξη της νίκης. Έτσι έφθασε στην πρώτη θέση του βάθρου ο Μπάτον με τη McLaren. Πάντως, μεγάλος άτυχος ήταν και πάλι ο Φέτελ, τον οποίο δεν είχαμε ξαναδεί τόσο νευριασμένο. Ενώ ήταν πρώτος, στον 25ο γύρο ένιωσε αναπηδήσεις στο φρενάρισμα και δύο στροφές μετά έμεινε στο γρασίδι από φρένα. Χωρίς να αποδώσει ευθύνες είπε στη ενδοσυνεννόηση ότι του «έσπασαν τα…», εγκαταλείποντας άδοξα τη μάχη.

Δείτε το σχετικό βίντεο:

Μαλαισία: Ηρεμία

Από την 3η θέση στην εκκίνηση μπόρεσε στην πρώτη στροφή να βρεθεί μπροστά από τη Mercedes του Ρόσμπεργκ και από τη Red Bull του Γουέμπερ που είχε την πολ ποζίσιον. Διέλυσε τον ανταγωνισμό και με σωστή επιλογή ελαστικών, πήρε αυτό ακριβώς που του χρωστούσε η τύχη, ατενίζοντας το μέλλον με περισσότερη αισιοδοξία.

Κίνα: Χωρίς σθένος

Από την πολ ποζίσιον και με τον Γουέμπερ πλάι, οι δύο ταύροι τα βρήκαν σκούρα στην εκκίνηση. Ο Αλόνσο με τη Ferrari ξεπετάχθηκε από την εξωτερική και έστριψε πρώτος, με τον Γουέμπερ να ακολουθεί και ο Φέτελ να μένει τρίτος. Λίγο αργότερα ο αλυτάρχης του αγώνα υπέδειξε ότι ο Αλόνσο «έκλεψε» στην εκκίνηση, τιμωρήθηκε με ποινή διέλευσης από τα πίτς και ολοκλήρωσε τέταρτος. Κλου του αγώνα η κόντρα Φέτελ – Χάμιλτον. Στριμώχτηκαν στην είσοδο των πιτς, ακούμπησαν τροχούς και τιμωρήθηκαν με επίπληξη. Ο Φέτελ χωρίς να έχει το σθένος που απαιτείτο, τερμάτισε 6ος.

Ισπανία: Από μηχανής θεός

Ο Φέτελ ακολουθούσε τον Γουέμπερ που είχε την πολ ποζίσιον μέχρι το πρώτο πιτ στοπ. Όταν βγήκε από τα πιτς, τον πέρασε ο Χάμιλτον. Αργότερα κι έπειτα από πρόβλημα στα ελαστικά μπήκε στα πιτς για μια ακόμα αλλαγή, πέφτοντας στην 4η θέση. Όμως, η ατυχία του Χάμιλτον, δύο γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας (κλατάρισμα) του χάρισε την 3η θέση στο βάθρο.

Μονακό: Για άλλον το στέμμα


Ο Γουέμπερ ξεκίνησε πρώτος και μέχρι το πιτ στοπ ήταν 10 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Φέτελ. Πάντως, ούτε η τετραπλή παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα (ατυχήματα) πτόησε τον Γουέμπερ και δικαίως ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Ο Φέτελ, περισσότερο κοιτούσε πώς να κρατήσει τη θέση του έπειτα από το θαυμάσιο ξεκίνημα όπου προσπέρασε τη Renault του Κούμπιτσα, και λιγότερο πως θα απειλούσε τον Γουέμπερ.

Κωνσταντινούπολη: Τα παιδία παίζει

Ολο το γκραν πρι της Κωνσταντινούπολης ήταν τέσσερα στιγμιότυπα. Το ένα από αυτά αφορούσε τους Γουέμπερ και Φέτελ. Ο Αυστραλός ξεκίνησε από την πολ ποζίσιον και ο Γερμανός τρίτος. Στο πιτ στοπ, περνώντας τον Χάμιλτον βρέθηκε πίσω από τον ομόσταβλό του ώσπου στον 41ο γύρο συνέβη το απρόσμενο. Ο Γουέμπερ, εξοικονομούσε καύσιμα κι ο Φέτελ επιχείρησε να τον περάσει από την εσωτερική. Ο Αυστραλός κράτησε ίσια το τιμόνι, αλλά ο Γερμανός έστριψε δεξιά με αποτέλεσμα οι δύο Red Bull να χτυπήσουν. Ο πίσω δεξιός τροχός του Φέτελ διαλύθηκε κι ο Γερμανός εγκατέλειψε, ενώ ο Γουέμπερ λαβωμένος τερμάτισε 3ος.

Το ατύχημα των «κόκκινων ταύρων»


Καναδάς: Ζημιάρικο κιβώτιο


Ο Φέτελ από την 3η θέση στην εκκίνηση ακολούθησε διαφορετική στρατηγική ελαστικών. Εβαλε μαλακή γόμα στο πρώτο πιτ στοπ και έκλεισε τον αγώνα με σκληρή, όπως και οι δύο οδηγοί της McLaren που είχαν μόνο μαλακή γόμα στο ξεκίνημα του αγώνα και μετά μόνο σκληρή και στα δύο πιτ στοπ. Ο Γερμανός έχοντας πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων δεν πίεσε τις δύο McLaren ούτε τον Αλόνσο που τερμάτισε 3ος και έτσι έμεινε στην 4η θέση και στην 5η της βαθμολογίας.

Βαλέθνια: Στη σκιά του ατυχήματος

Μετά την πολ ποζίσιον, τέταρτη προσωπική και 8η για τη Red Bull σε 9 γκραν πρι, κέρδισε έναν απίστευτο αγώνα με επεισοδιακή εξέλιξη. Ουσιαστικά είχε πίεση μόνο στους πρώτους γύρους και κυρίως στον πρώτο όπου στάθηκε τυχερός από την επαφή με τη McLaren του Χάμιλτον. Η δεύτερη νίκη τον ανέβασε στην 3η θέση της βαθμολογίας. Πάντως, τον αγώνα της Βαλένθιας επισκίασε το σοβαρό ατύχημα που είχε ο Γουέμπερ, χωρίς – ευτυχώς- να τραυματιστεί ο Αυστραλός, επίδοξος πρωταθλητής, όπως και οι ποινές που πήραν δέκα οδηγοί εξαιτίας του αυτοκινήτου ασφαλείας, επειδή είχαν περισσότερη ταχύτητα από την επιτρεπόμενη.


Πηγή: sport-fm.gr

Tags F1
Sitemap    Top Εγγραφή| Είσοδος Playboy Worldwide